سال اقتصاد و فرهنگ ، با عزم ملی و مدیریت جهادی *** پیش به سوی سالی جدید *** پایان امتحانات نوبت اول *** ورژن جدید سایت سمپاد بیست بر روی هاست بارگزاری شد

 

 
مراسم دیدار با پروفسور حسین صادقی
 
 
پروفسور حسین صادقی : 

تاریخ پزشکی ایرانی پر است از بزرگانی که نام و دانش ایران را در گستره تاریخ جهان شناسنامه‌دار کردند و شرق و غرب را به این باور رساندند که بزرگان این مرز و بوم، تواناترین و جاودانه‌ترین خلقت زمین‌اند. پروفسور حسین صادقی، از برجسته‌ترین و بزرگ‌ترین جراحان قلب دنیا، نمونه‌ای از همان افتخارآفرینان ایرانی است که سربلندی ایران را در تاریخ اندیشه‌ها و اذهان جهانی ثبت کرده است. بزرگ‌مردی که «عبادت به جز خدمت خلق نیست» را به خوبی به تصویر کشیده است و سال‌ها دوری از کشورش هیچ‌چیز از فرهنگ، ادب، اعتقاد و ایرانی‌بودنش را از او کم نکرده است.شرح مختصری از زندگی پرفسور حسین صادقی از زبان خود او در پنج بهمن سال 1308 در چکنه که اکنون به مقام شهری رسیده است چشم به جهان گشودم. چکنه جزء بخش سرولایت از توابع نیشابور است. دوره ابتدایی را در دبستان بصیری سرولایت که اولین دبستان دولتی در یک دهکده استان خراسان بود به پایان رساندم. موسس دبستان مرحوم پدرم بودند که آن را در سال 1307 دایر نمودند.

باقی در ادامه مطلب ...


ادامه مطلب

 

     

به منظور آشنائی دانش آموزان عزیز با فعالیتهای علمی وآمادگی بیشتر علاقمندان برای شرکت در مسابقات آزمایشگاهی ،آزمایشگاه مجتمع در نظر دارد آزمونهای تئوری آزمایشگاهی به تفکیک دروس (فیزیک ،شیمی ،زیست )را برای دو مقطع متوسطه دوره اول ودوره دوم برگزار نماید . علاقمندان  برای ثبت نام حد اکثر تا پایان آبان ماه به آزمایشگاه آموزشگاه  مراجعه نمایند .

از برگزیدگان در هفته ی پژوهش تقدیر بعمل خواهد آمد

آزمایشگاه مجتمع پرورش استعدادهای درخشان شهید بهشتی

سمپاد 20

 

 

یوم الله 13 آبان ،روز تجلی حریت و غیرت انقلابی ملت مومن و مقاوم ایران اسلامی و یادآور وقایع بزرگی است که در شکل گیری و عظمت جهانی انقلاب اسلامی و شکست هیمنه استکبار به سرکردگی آمریکا،نقش اساسی داشت .روز 13 آبان ،سالروز تبعید حضرت امام (ره )و روز شهادت مظلومانه دانش آموزان به دست رژیم منحوس پهلوی و روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است .سیزدهم آبان ماه به عنوان روز ملی مبارزه استکبار جهانی ،دارای ابعاد متنوع تر و پیام هایی عمیق تر وبنیانی است .جوانان پرشور و پیشگام ایرانی لانه ی توطئه گران و جاسوسان را به زندان آنان تبدیل کردند و آشتی ناپذیری اسلام نجات بخش را با کفر ستم پیشه به دنیا نشان دادند .این ملت مصمم تر از هر زمان دیگری با اتکا به قدرت لایزال الهی و تکیه بر اعتماد به نفس و با شعار پیشرفت وعدالت به حرکت خود در مسیر نورانی امام راحل و رهبری فرزانه ادامه میدهد و ضمن به چالش کشیدن نظام سلطه پرچمدار برقراری مدیریت نوین جهانی مبتنی بر عدالت و احترام به حقوق وکرامت انسان ها می باشد .

سمپاد 20

با عرض تبریک به دانش آموزان منتخب شورای دانش آموزی در سال جاری نتایج آراء انتخابات بدین شرح اعلام میگردد .
 
اعضای شورای دانش آموزی دبیرستان (دوره اول ) 
 
رتبه نام نام خانوادگی
1 امیر حسین عشقی
2 سید یحیی حسینی
3 مهیار حسین آبادی
4 علی مژدکانلو
5 سید بهنام قندهاری
6 امیر محمد قربانی
7 علی رضا پور محبی
 
اعضای شورای دانش آموزی دبیرستان (دوره دوم ) 
 
رتبه نام نام خانوادگی
1 امیر رضا صافحیان
2 سجاد حصاری
3 نوید شوریی
4 رضا میرابی
5 علی الهی
6 سروش عطری
7 امیر فرشید جمالیان
 
توجه :اعضای اصلی شورای دانش آموزی 5نفر و اعضای علی البدل 2 نفر می باشد .
  
ستاد برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی مجتمع شهید بهشتی